Cégalapítás Szerbiában

Cégalapítás, ügyviteli és fordítói szolgáltatások Szerbiában

CÉGALAPÍTÁS GYORSAN, EGYSZERŰEN

Gyorsan, körülményeskedés nélkül megnyitjuk cégét (kft. DOO, bt- DD, rt-AD stb) Szerbiában.

Mi a kft. (DOO)  cégformát ajánljuk, de szó lehet bt, esetleg rt. megalapításáról (ez utóbbi nem olcsó)

Alapesetben (kft) a cégalapítás folyamata a következőképpen zajlik.

1. Meghatározzák a leendő cégének elnevezését, tevékenységi köreit - ezenbelül egy főtevékenységet. A cég alapítóinak számát, valamint hogy az alapító(k) magán vagy jogi személy.  Mindezt mail formájában eljuttatják hozzánk.

2. Ellenőrizzük, hogy az Önök által meghatározott cégelnevezés megfelel-e a törvényi szabályozásnak. Valamint hogy cége leendő tevékenysége engedélyhez kötött vagy sem. Mindezt e-mailben elküldjük ajánlatunkkal együtt.

3. Ajánlatunk elfogadása után, elküldik nekünk az alapító(k) útlevelének adatlapjának másolatát és lakcímét, illetve jogi személy esetében a cégkivonatot (3 hónapnál nem régibb) közjegyzői hitelesítésével. (FONTOS: A cégkivonatot hágai apostille-val elkell látni  - Ha közjegyző által hitelesített cégkivonatról van szó, abban az esetben a Magyar Közjegyzői Kamara illetékes). Amennyiben nem az alapító lesz az igazgató, vagy ha az jogi személy, akkor az ügyvezető útlevelének adatlapjának másolatát, illetve lakcímét. Döntenek a leendő cégnek székhelyéről - szükség esetén biztosítani tudjuk, lásd székhelyszolgáltatás menüpont alatt. Továbbá meghatározásra kell, hogy kerüljön az alapító tőke nagysága.

Az alapítőkéről

A pénzbeli jegyzett alapítótőke minimális összege: 500 euró. Viszont a befizetett alaptőke minimális összege 250 euró, a hátralévő összeget pedig két éven belül kell befizetni a cég számlájára. VISZONT mi azt javasoljuk Önöknek, hogy a minimális jegyzett alapítótőke teljes értékét fizessék be.

4.  Mi a megbeszélt időpontra elkészítjük az alapító okiratot , a szükséges dokumentációt, leadjuk a fordítónknak. Végigkísérjük Önöket mindenhol, ahol a személyes jelenlét szükséges (kb 1-2 óra).

5. A dokumentációt összeállítjuk, ellenrőrizzük, és postázzuk a Cégbejegyzési Ügynökség felé.

6. Az átvétel napjától számítva a Cégbejegyzési Ügynökség 5 munkanapon belül elfogadja cégbejegyzési kérelmünket, s végzés formájában postai úton kézbesíti azt, adószámmal, és egyéb kísérődokumentumokkal együtt.

7. Pár napon belül mikor a cégbejegyzési végzést kézbevettük, szükségünk van  ismét az Önök közbenjárására, hiszen megnyitjuk az újonan nyílt cég végleges bankszámláját, döntenek arról, hogy szeretnének-e az ÁFA (PDV) körbe tartozni vagy sem, ha igen regisztráljuk Önöket az adóhivatalnál. Elkísérjük Önöket könyvelőnkhöz is, ammennyiben ezt igénylik.



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 6
Havi: 33
Össz.: 14 135

Látogatottság növelés
Oldal: A cégalapításról
Cégalapítás Szerbiában - © 2008 - 2024 - interoffice.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével egyszerű a honlap készítés! Programozói tudás nélkül is: Honlap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »