CÉGALAPÍTÁS GYORSAN, EGYSZERŰEN
Gyorsan, körülményeskedés nélkül megnyitjuk cégét (kft. DOO, bt- DD, rt-AD stb) Szerbiában.
Mi a kft. (DOO) cégformát ajánljuk, de szó lehet bt, esetleg rt. megalapításáról (ez utóbbi nem olcsó)
Alapesetben (kft) a cégalapítás folyamata a következőképpen zajlik.
1. Meghatározzák a leendő cégének elnevezését, tevékenységi köreit - ezenbelül egy főtevékenységet. A cég alapítóinak számát, valamint hogy az alapító(k) magán vagy jogi személy. Mindezt mail formájában eljuttatják hozzánk.
2. Ellenőrizzük, hogy az Önök által meghatározott cégelnevezés megfelel-e a törvényi szabályozásnak. Valamint hogy cége leendő tevékenysége engedélyhez kötött vagy sem. Mindezt e-mailben elküldjük ajánlatunkkal együtt.
3. Ajánlatunk elfogadása után, elküldik nekünk az alapító(k) útlevelének adatlapjának másolatát és lakcímét, illetve jogi személy esetében a cégkivonatot (3 hónapnál nem régibb) közjegyzői hitelesítésével. (FONTOS: A cégkivonatot hágai apostille-val elkell látni - Ha közjegyző által hitelesített cégkivonatról van szó, abban az esetben a Magyar Közjegyzői Kamara illetékes). Amennyiben nem az alapító lesz az igazgató, vagy ha az jogi személy, akkor az ügyvezető útlevelének adatlapjának másolatát, illetve lakcímét. Döntenek a leendő cégnek székhelyéről - szükség esetén biztosítani tudjuk, lásd székhelyszolgáltatás menüpont alatt. Továbbá meghatározásra kell, hogy kerüljön az alapító tőke nagysága.
Az alapítőkéről
A pénzbeli jegyzett alapítótőke minimális összege: 500 euró. Viszont a befizetett alaptőke minimális összege 250 euró, a hátralévő összeget pedig két éven belül kell befizetni a cég számlájára. VISZONT mi azt javasoljuk Önöknek, hogy a minimális jegyzett alapítótőke teljes értékét fizessék be.
4. Mi a megbeszélt időpontra elkészítjük az alapító okiratot , a szükséges dokumentációt, leadjuk a fordítónknak. Végigkísérjük Önöket mindenhol, ahol a személyes jelenlét szükséges (kb 1-2 óra).
5. A dokumentációt összeállítjuk, ellenrőrizzük, és postázzuk a Cégbejegyzési Ügynökség felé.
6. Az átvétel napjától számítva a Cégbejegyzési Ügynökség 5 munkanapon belül elfogadja cégbejegyzési kérelmünket, s végzés formájában postai úton kézbesíti azt, adószámmal, és egyéb kísérődokumentumokkal együtt.
7. Pár napon belül mikor a cégbejegyzési végzést kézbevettük, szükségünk van ismét az Önök közbenjárására, hiszen megnyitjuk az újonan nyílt cég végleges bankszámláját, döntenek arról, hogy szeretnének-e az ÁFA (PDV) körbe tartozni vagy sem, ha igen regisztráljuk Önöket az adóhivatalnál. Elkísérjük Önöket könyvelőnkhöz is, ammennyiben ezt igénylik.